woensdag 28 mei 2008

DK blog mobiel

Toen ik een tijdje terug de blog maakte over de jaarvergadering bedacht ik me dat ik eigenlijk nog nooit een foto uit de blog had gezien op mijn ipod-touch. Meteen geprobeerd, want rechts op deze pagina staat een link naar onderhavige blog op een zogenaamd 'mobile device', dus een mobieltje met internetvoorziening of een ipod(-touch of telefoon) of zoiets. Viel mij reusachtig mee!

Mijn ipod touch loopt gewoon mee in mijn lokale netwerkje, zie de rode ellips linksboven, en met de browser is eenvoudig een link te maken naar de desbetreffende site. Het resultaat is hierboven links en rechts te bekijken, duidelijk leesbare titels en -op het tweede plaatje- een duidelijke foto. We herkennen Sjaak heel gemakkelijk, voor de zekerheid heb ik er nog een pijltje bijgezet dat wijst naar de glimlach van Sjaak, duidelijk ingenomen met zijn fles. Of was hij nog met zijn gedachten bij het incident, even eerder, waarbij hij bijna zelf de bij de fles horende kaart had ondertekend. Duidelijk zichtbaar zijn ook de vingerafdrukken, maar het ding is niet voor niets een ipod-TOUCH

Geen opmerkingen: