dinsdag 13 november 2007

Pergola ja, pergola nee

In de Dorpsketting, nr 1909, staat een ingezonden bericht en dat gaat over een pergola constructie langs de Meerlaan die op last van de gemeente moet worden weggehaald. De pergola zou onder andere afbreuk doen aan de verkeersveiligheid.

Nu moet mij van het hart dat mij, als geregeld verkeersgebruiker, die pergola nooit is opgevallen. Kennelijk dus ook geen last van gehad. Maar ja ik ben dan ook geen gemeente.

Maar als de verkeersveiligheid zo ontzettend belangrijk is voor de gemeente, waarom mag dan het gemeentegroen langs de Meerlaan, ter hoogte van het Hoefblad, wel mijn zicht belemmeren op het verkeer dat vanaf Zoetermeer komt, als ik de Meerlaan wil oprijden? Het groen is het afgelopen jaar volgens mij een keer gesnoeid, maar dat is eigenlijk onvoldoende.

Geen opmerkingen: