donderdag 29 november 2007

herinrichting terrein voor het Dorpshuis

Al eerder had ik het in deze blog over foto's in de Dorpsketting. De kwaliteit is niet altijd denderend, maar dat is wel begrijpelijk. Het formaat van de Dorpsketting leent zich eigenlijk ook niet zo goed voor gedetailleerde foto's. Natuurlijk de kwaliteit van de foto's in de webversie van de Dorpsketting is vele malen beter, maar niet iedereen heeft de mogelijkheden daar te kijken.

Toch plaats ik hiernaast, in kleur, twee tekeningen met een voorgestelde herinrichting van het terrein voor het Dorpshuis. De tekeningen hebben nog geen plaats gekregen in de Dorpsketting, maar verdienen het naar mijn mening wel om getoond te worden. Krijgen de Stompwijkers ook een inkijkje in de voorstellen.

Hierboven het voorstel dat het niet gehaald heeft. De jeu de boule baan is van de baan. Over het waarom is mij niets bekend. Wat mij trouwens van het hart moet is het volgende. De parkeerplaatsen tegenover de bibliotheek worden natuurlijk netjes opgeknapt, maar heb je een auto die langer is dan anderhhalve meter dan wordt het inparkeren wel een beetje lastig, vooral als er nog één parkeerplaats over is. Kortom de indraairuimte is een beetje klein.

Hiernaast dus het voorstel dat het wel gehaald heeft. Een prachtig mooi open terrein (op de tekening aangeduid met: open verharding 185 m2 tbv activiteiten). Uiteraard wordt niet duidelijk gemaakt over welk soort activiteiten we het dan hebben, maar dat hoeft natuurlijk niet in deze tekening.

Blij ben ik met de nieuwe plaats voor de vlaggenmast.

En ik zou ook graag eens een plaatje willen zien van een fietsniet.

Geen opmerkingen: